miercuri, 21 noiembrie 2007

Ce zi frumoasa pentru stiinta

"Fighting crime trying to save the world...la la la the power puff girls... "
Dadusem drumu la televizor...Era dimineata...Prea dimineata pentru mine desi ceasul arata cam 8 jumate si eu la ora asta deja trebuia sa fiu la scoala.Ma ridic din pat imi fac tabieturile de dimineata si ma intorc in camera cu cafea cu lapte fara zahar si ciocolata.Power pf girls s`au terminat ...era Dexter...Inchid televizorul nu inainte sa aud cum dexter intr-unul din episoade spune  cand se trezeste "Ce zi buna pentru stiinta".As vrea si eu sa zic "Ce zi buna pentru ... pentru ... orice"
 numai sa fi fost o zi buna...Si nu prea era!
     In drum spre scoala vad tot felu de oameni,priviri care mai de care mai incruntati mai nervosi plictisiti dar in orice caz  toti gri!Da ...Gri...As fi vrut sa merg cu ochii inchisi pana la scoala si acolo sa stau la fel 5 ore(pardon 4,ca pe prima o dormisem acasa) dupa care sa vin acasa sa deschid ochii sa ma asez in pat si sa-i inchid la loc pentru vreo 3 ore.Dar desigur ca nu s-a putut.Asa ca priveam indignata oamenii incercand sa gasesc unul,UNUL care sa exprime macar un gram de fericire pe chip.Ajung aproape de liceu...Mai aveam de trecut o strada...Semaforul era rosu..Langa mine multi oameni in fata mea si mai multe masini...Mi-era frig dar parca muzica din casti, care cred ca o auzea si tataie de langa mine care statea si el la semafor,ma mai incalzea.Atunci vad in zare un om...Un barbat inalt si atat.Restu nu a mai contat!Omu era calm,vesel ...radia de fericire.Pentru el probabil astazi era "o zi buna pentru stiinta"
    La scoala lucrurile s-au cam agravat pentru starea mea de spirit(asa cum se intampla de obicei),aglomeratia lumea proasta si snobismul ma fac sa-mi smulg parul din cap atunci cand raman fara baterie la player si sunt nevoita sa ascult discutii idioate in pauze , ore whatever...Si raman la ideea ca pana voi termina clasa a 12a voi face hepatita de la cata scarba am pentru liceu asta ,nu neaparat pentru clasa mea dar pentru cei mai multi oameni din acest colegiu national(pff...colegiu hahahahaha).Ajunsa acasa cu capu "spart" am hotarat sa dorm putin si m-am gandit ca apoi sa scriu ceva pe blog.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

tu ce zici?