duminică, 3 aprilie 2011

Bucurestiul noaptea

Intenţionez să realizez în timp un tablou al vieţii de noapte din Bucureşti, aşa cum o vad eu, deci trebuie să mă fac înteleasă de la început.Voi scrie despre evenimente şi întamplari de la anumite petreceri şi anume cele la care sunt prezentă (nu pot fii peste tot).Aştept comentariile voastre pentru că mă interesează în mod deosebit părerile voastre despre barurile si cluburile bucureştene.

Începem seria prin poveşti legate de weekendul acesta(1 – 3 aprilie):
Deşi nu-mi face nicio plăcere să merg in acest club, vineri seara am ajuns in Tra la la, unde puneau muzică baieţii de la Khidja.În timp, am avut parte de multe neplăceri în aceasta locaţie dar am zis că voi face o excepţie şi mă voi duce.Înauntru, la ora 11 era destul de multa lume adunată in dreptul barului şi mi-am zis că este un lucru bun şi că va fi o petrecere reuşita.Cu intenţia de a consuma o bere, m-am dus la bar de unde am fost uşuită deoarece era o petrecere privată,jumătate din bar fiind închiriat pentru o zi de naştere.M-am uitat în jur,am văzut că pe un scaun pus in mijlocul drumului scrie “REZERVAT”, m-am conformat şi m-am dus la celalalt bar să-mi iau o bere (scumpa!).Nu m-ar fi deranjat atât de tare să plătesc oricum intrarea de 10 lei şi să fie şi o petrecere privata acolo, dar mi se pare firesc sa fie anunţată.(atât la intrare cât şi prin intermediul altor medii de comunicare: facebook ).

Trecând peste aceste inconveniente, petrecerea a fost una reuşită,băieţii de la Khidja făcând o treabă bună, ca intotdeauna.Aşteptam cu nerăbdare dimineaţa pentru a merge la after-party la Guest House ( locaţie ştiută si după adresa Traian 42).Auzisem numai lucruri bune despre aceste after-partyuri şi pot să menţionez că oamenii care au fost acolo se distrează de minune.Însă, între Tra la la şi acest after party am ajuns, dupa insistenţele unui amic, în Goblin.

Deşi este unul dintre cele mai cunoscute cluburi de pe Lipscani, nu fusesem niciodată acolo pentru că nu mi se pare convenabil să platesc 10 lei la intrare şi să ascult hit-uri.Totuşi, dacă este trecut de ora 3, nu se mai percepe această suma ,şi mi-am zis că n-am nimic de pierdut.Înăuntru aglomeraţie mare, lume fericită, atmosfera de Vama Veche, toata lumea se ştia cu toata lumea.Muzica, aşa cum mă aşteptasem, se rezuma la hituri din mai multe genuri muzicale prin care dj-ii treceau ca gâsca prin baltă.Neavând ceva mai bun de facut, am rămas în Goblin până la 6 dimineaţa, când am plecat la Traian 42.Sunt câteva aspecte ce consider că trebuie să le menţionez despre acest club/bar, ce-o fi el.Unul ar fi acela că este locaţia în care cred că se sparg cele mai multe sticle si pahare pe seară, deci dacă te duci acolo în teneşi o să simţi fiecare ciob pe care calci, intrucât angajaţii nu se sinchisesc să cureţe.Un alt lucru pe care l-am observat este faptul că in Goblin te simţi ca la metrou. O sa te intrebi acum ce vreau sa zic! Ideea e că barul este lung şi îngust şi din nu ştiu din ce motive lumea acolo e ori nehotarâtă cu locul unde vrea să danseze, ori e prea beată dupa 3 dimineaţa ca să mai înteleagă ceva, cert e că este un du-te – vino continuu.Asta nu este însă problema în sine ci faptul că mulţi oameni, nu doar că nu au bunul simţ să zică scuze când dau peste tine, ci îşi văd de drumul lor spre baie/bar/whatever uitând complet de maniere.Aş da vina pe alcool sau oboseala dar aşa cum am spus mai sus, dupa ora 6 am fost la acel after party unde oamenii erau minunaţi.Si acolo s-a baut alcool şi acolo probabil erau oameni obosiţi insă dacă din greşeală te călca cineva pe picior îşi cereau scuze cu zâmbetul pe buze.

Astfel la aproximativ 8 dimineaţa a luat sfarşit pentru mine o noapte petrecuta prin barurile din Bucureşti, şi nu pentru că after partyul s-ar fi încheiat ( oamenii au stat acolo până pe la 13 ) ci pentru că obosisem teribil.
Curând un nou post despre seara de sâmbată ( underworld, stamba, goblin)

16 comentarii:

  1. Aseara am fost si eu in Goblin si sunt de aceeasi parere. Chiar m-am simtit ca in metrou. :|

    RăspundețiȘtergere
  2. da intradevar in Goblin este lume "nesimtita" si e si aiurea, vb ta ca un metrou. noroc cu incaperile.

    spor in continuare la postat

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum spui si tu. Faza cu platitul la intrare (10 lei) nu mi se pare prea ok. Adica toate melodiile alea erau stiute, nu era ceva nou sau special.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce e acolo la traian 42?

    RăspundețiȘtergere
  5. mie nu mi s-a parut ok ca sambata seara ne-au obligat la intrare in goblin sa platim garderoba desi eu nu vroiam sa-mi las geaca.

    RăspundețiȘtergere
  6. WORD! si eu am fost de cateva ori in Goblin si nu m-a impresionat foarte tare ...mi se pare ingrozitor sa merg intr-un local si sa numar minutele pana plec de acolo .
    In schimb prin Tra la la nu am trecut ... te cred pe cuvant in legatura cu "neplacerile " dar parca tot vreau sa dau o fuga pe acolo ...asa ca sa stiu o treaba :)))
    In rest ... bafta cu blogul . Astept urmatoarea postare :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Goblin: Nightfaker. Un club-minciuna. O mizerie.

    RăspundețiȘtergere
  8. goblinul e un expirat mai nou...iar faza cu lasatul ogligatoriu al hainei la garderoba e retarded..what's next? "lasati-va si chilotii va rog, asta e politica clubului"...plus ca nu ti se spune asta decat dupa ce-ai cumparat biletul, eu altfel as fi plecat

    RăspundețiȘtergere
  9. E greu (sau usor) sa cataloghezi un club/local dupa o seara petrecuta acolo. Se poate sa fi nimerit chiar in "acea seara" cand trebuia sa fi exact dincolo... Oricum eu spun ceva foarte general. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. La Traian...se intampla mereu ceva...ceva bun :)atat noaptea dar mai ales la after-urile organizate de PisiLove (cauta pe FB). Oamenii sunt f ok, de muzica nu mai zic :D. Eu zic ca ar trebui sa incerci! Trust me :)

    RăspundețiȘtergere
  11. soundtrack:
    http://www.youtube.com/watch?v=QQt7VmbJOW4

    RăspundețiȘtergere
  12. in orice club sunt sticle pe jos si pahare, nu numai la Guesthouse. nu cred ca prefera nimeni sa fie "maturat" in timp ce danseza :)

    RăspundețiȘtergere
  13. NU AM ZIS CA IN GUESTHOUSE ERAU PAHARE PE JOS CI IN GOBLIN.INTR-ADEVAR IN ORICE CLUB SUNT STICLE PE JOS DAR NU LA FEL DE MULTE CA IN GOBLIN.IN PLUS AM FOST LA PARTYURI UNDE ERAU ANGAJATI CARE SE OCUPAU DE PROBLEMA ASTA FARA SA DERANJEZE IN VREUN FEL DANSUL CUIVA.

    RăspundețiȘtergere

tu ce zici?