miercuri, 6 aprilie 2011

Sambata Underworld Stamba Goblin

Considerând că seara de vineri fusese una plină, sâmbătă am ieşit cu un amic la o bere, fiind convinsă că voi intra în casa devreme.Ne-am propus sa mergem in Underworld unde era muzică electronică hard-core.Găsisem evenimentul pe facebook (http://www.facebook.com/event.php?eid=193159974055373) şi m-a atras ideea de freeparty cât şi genurile muzicale menţionate în descriere (frenchcore,breakcore,speedcore,etc).
Nu era foarte multa lume când am ajuns noi acolo,dar am fost impresionată de impactul cultural,dacă pot să-i spun aşa.M-am simţit ca şi cum aş fi dat timpul înapoi cu câţiva ani, perioadă în care la orice colţ de stradă vedeai stencils cu “MEAT IS MURDER” şi “FIGHT FASCISM.TK”.Poporul prezent in Under incă purta patchuri, băieţii cu creste ridicate, tatuaje oldschool şi la vedere.Să nu mai zic de toate afişele lipite pe pereţi de la concertele punk din fosta locaţie de la Kogalniceanu.
Cât am stat eu să observ toate amănuntele astea,am constatat că subsolul s-a umplut cu oameni bine dispuşi cu chef de dansat.Muzica mi-a plăcut mult si sper sincer să mai organizeze oamenii de la Hardmusic.ro astfel de evenimente pentru că,din păcate, acestea au loc destul de rar(sau cel puţin aşa ştiu eu).
O cunoştinţă mi-a propus să plecăm de acolo pe la ora 2 şi jumatate şi să mergem in Stamba.Mi-a surâs ideea deoarece de când s-a redeschis (pe strada Dianei , nr 11 – la dracu in praznic – nici taximetristul nu ştia unde e) , nu fusesem niciodată.Mulţi amici mi-au zis că au petrecut grozav acolo, astfel că, după ce nesimţitul taximetrist a făcut doua opriri să intrebe de această stradă din Dosarele X, am ajuns.Noua locaţie imi place,mult!Preţurile sunt relativ ok, iar din câte am observat, majoritatea evenimentelor de acolo oferă o bere inclusă pentru banii plătiţi la intrare.
Petrecerea era de fapt o aniversare, a lui Radu, un băiat ce se face remarcat in scena dubstep din Bucureşti.Deşi atmosfera a fost ok, nu a fost foarte multa lume prezentă (dau vina pe noua locaţie şi pe puţina publicitate făcută evenimentului).
Spre dimineaţă am ajuns IAR in Goblin, la propunerea aceluiaşi prieten care mă convinsese şi vineri.Pentru cei care mi-au zis în urma postului de vineri, cum că poate aş fi nimerit eu acolo intr-o seară nepotrivită, acum pot să vă contrazic deoarece era aceeaşi treabă in Goblin: cioburi, oameni beţi,etc.Amuzant e că in Goblin m-am întalnit cu mulţi oameni care fuseseră si la Stamba la party.
P.S: L-am jignit pe taximetrist pentru că am o vagă presimţire că individul ştia cum să ajungă dar făcea pe prostul.
URMEAZA: Kulturhaus şi Fabrica

Un comentariu:

  1. Uite o harta cum se ajunge de la Universitate in Stamba. Este relativ usor, 5 min de mers pe jos de la TNB:

    Cum ajungeti in Stamba: http://tinyurl.com/69ocm3o

    RăspundețiȘtergere

tu ce zici?